ست کردن پرده با خانه و داشتن یک دیزاین منحصر به فرد و عالی

دسته ها :

Majid Nourozi

یکی ازنکته های مهم در مورد خرید پرده ، سبک دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگی، ست کردن وسایلی مثل پرده، فرش و مبل در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی میباشد. همانطور که می دانید انتخاب سبک مناسب برای دکوراسیون داخلی می تواند نتیجه عالی را به ارمغان آورد ست کردن پرده با خانه و وسایل خانه یکی از نکات بسیار مهمی است که باید از طراحان دکوراسیون داخلی در این زمینه کمک گرفته شود.در این مقاله نکات کلیدی و مهم در این مورد را آموزش می دهیم و شما می توانید بهترین دکوراسیون را با توجه به نکات گفته شده در این مقاله برای خود طراحی کنید.
ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه اتاق شما زیبا بنظر برسد این است که با تمام پنجره هایی که دارید تناسب داشته باشد . رعایت این نکته به خانه ی شما ظاهری تمیز و زیبا می دهد و به دکوراسیون منزل شما کمک می کند که بصورت ست و هماهنگ به نظر برسد، همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید دیگر وسایل منزل را با هم هماهنگ کنید.
برای اینکه دکوراسیون داخلی زیبایی داشته باشید پرده را باید با وسایل مختلف مثل مبلمان، کوسن های مبلمان و فرش و… در طیف رنگی یکسانی باشد.

مقاله پیشنهادی: نحوه اندازه گیری ابعاد پرده

فهرست مطالب

    ست کردن پرده با خانه

    ست کردن پرده با فرش و تاثیر ان در زیبایی دکوراسیون داخلی

    چگونه پرده و فرش را ست کنیم؟

    روش هایی که می توانیم پرده و فرش را باهم ست کنیم عبارتند از:

    • هماهنگی پرده و فرش منزل با استفاده از الگوها
    • ست کردن فرش و پرده با استفاده از طیف‌های مختلف رنگ
    • ست کردن پرده با فرش با توجه به اندازه پرده
    •  ست کردن پرده با فرش با توجه به نوع پارچه پرده
    •  ست پرده سفید با فرش طرح‌دار
    •  ست پرده و فرش با تناژ رنگ بژ
    •  ست کردن فرش و پرده با رنگ بژ در دو طیف مختلف
    •  ست فرش با پرده با استفاده از رنگ + الگو

    مقاله پیشنهادی: نحوه شستن پرده توری

    ست کردن پرده با فرش

    همچنین چند تکنینک عالی برای ست کردن پرده و فرش وجود دارد که جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان آنها را بیان می کنیم:

    • پرده‌های توری همراه با فرش ماشینی
    • پرده‌های طرح دار آبی همراه با فرش پشمی
    • پرده‌های راه راه همراه با فرش خاکستری
    • پرده‌های گلدار کم رنگ ترکیب شده با فرش چهارخانه آبی
    • پرده‌های کتان سبز روشن ترکیب شده با فرش پشمی و پنبه‌ای بژ

    همچنین اگر می خواهید فضای منزل خود را به یک محیط کاملا دوستانه و زیبا تبدیل کنید می توانید از پرده و یا فرش طرحدار در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید همچنین پرده های طرحدار انتخاب مناسبی برای پرده می باشد اگر از فرش های طرحدار استفاده می کنید انتخاب رنگ خنثی برای پرده بسیارمناسب است. با این تفاسیر انتخاب رنگ خنثی می تواند به شما در ترکیب رنگ بسیار کمک کند و با این ترکیب دیگر محیط برای شما خسته کننده نخواهد بود.

    مقاله پیشنهادی: نحوه نصب پرده زبرا

    ست کردن پرده با مبلمان و یک دیزاین جذاب

    اگر می خواهید خانه ی جذاب و زیبایی داشته باشید می توانید با انتخاب وسایل مناسب و زیبا، یک سبک دکوراسیون جذاب و مناسب طراحی کنید و با استفاده از رنگ‌های متناسب جذابیت دکوراسیون خود را افزایش دهید. با رعایت نکات مهم رنگبندی می توانید احساس آرامش را در منزل خود چند برابر کنید و هنگام ورود به منزلتان حس آرامش داشته  باشید. چقدر برای داشتن دکوراسیون جذاب تلاش کرده اید؟ آیا در انتخاب رنگ پرده و پارچه مبلمان خود دچار مشکل و تردید شده اید؟ در این بخش از مقاله این مورد را بررسی می کنیم.

    منظور از ست بودن پرده و مبلمان این یک رنگ بودن پارچه این دو وسیله نیست منظور از این حرف این است که شما می توانید از رنگ های مکمل و متضاد برای پرده و مبلمانتان اتخاب کنید.

    ست کردن پرده با مبلمان

    همچنین اگر رنگ‌هایی مثل بژ، طوسی، کرم یا رنگ‌های خنثی را دوست دارید می توانید با انتخاب پرده مناسب با رنگ متضاد، پذیرایی منزل شما از حالت یکسان و خسته کننده خارج می شود. همچنین اگر پارچه مبلمانی که خریداری کردید طرحدار است، پیشنهاد ما این است که از رنگی که نسبت به بقیه رنگ ها کمتر در پارچه مبل استفاده شده و دیده می شود یا اینکه از سه رنگ اصلی مبل خود برای انتخاب پرده استفاده نمایید. توجه کنید نکته ی مهمی که نمی توان در آن بی دقتی کرد و دست کم گرفت ترکیب رنگی است حتما در انتخاب رنگ توجه کنید و دقت کنید.

    مقاله پیشنهادی: راهنمای کامل شستن پرده

    ست کردن رنگ پرده‌ها با کوسن مبل

    یکی از جذابترین اکسسوری‌های خانه، استفاده از کوسن‌های متنوع است که با سبک دکوراسیونی های مختلف همخوانی داشته باشد و باعث جذابتر شدن و دلنشین‌تر شدن نشیمن شما گردد. حتما توجه کنید که یکی از راه‌های ست کردن پرده و مبل، ست کردن آن با کوسن می باشد.  بهترین کار این است که از هر پارچه ای برای دوخت کوسن های خود انتخاب نکنید. چون کسل کننده و یکنواخت می شود پیشنهاد ما این است که از رنگ های نسبتا تیره یا روشن‌ و از همان بافت پارچه پرده، کوسن مدنظر خود را بدوزید و سعی نمایید رنگی را  که با سایر وسایل خانه هم هماهنگی دارد را انتخاب کنید تا یک دکوراسیون جذاب داشته باشید.

    نکته ی پایانی

    همانطور که میدانید قسمت زیادی از دیوارها را پرده پوشش می دهد و بسیار مهم است که بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید و دکوراسیون عالی و جذابی را برای منزل خود بسازید تا جذابیت خانه ی شما چند برابر شود.

    امیدواریم در این مقاله نکات مهمی را در خصوص ست کردن پرده با فرش و ست کردن پرده با مبلمان و همچنین کوسن را گفته باشیم و شما با مطالعه این بخش بتوانید بهترین انتخاب و دکوراسیون داخلی را برای منزل خود بسازید.

    شما می توانید گالری فروشگاه آنلاین فرتاک را مشاهده کنید و از ایده های جذاب این مجموعه استفاده کنید در صورتی که در این خصوص اطلاعات و نظراتی دارید حتما در بخش دیدگاه وارد کنید تا دیگر کاربران وبسایت فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین از طرح های داخلی استفاده نمیاند. همچنین برای افزایش اطلاعات خود در حوزه طراحی داخلی می توانید مقالات وبلاگ فرتاک را مطالعه کنید و هر سوالی که دارید در بخش دیدگاه صفحه وارد کنید.

    پشاپیش از همراهی شما با ما سپاس گذاریم.

    سوالات متداول
    • دلیل ست کردن پرده با وسایل خانه چیست؟

    با ست کردن پرده و تجهیزات دیگر خانه مثل مبلمان ، فرش و.. می توانید از دیزاین داخلی زیبایی برخوردار باشید.

    • پرده را چه وسایل هایی در خانه ست می کنند؟

    مبلمان، فرش،کوسن های مبلمان و… همچنبن رنگ اصلی دکوراسیون همچنین می توانید با مطالعه این مقاله از ایده های متنوعی برخوردار شوید.

     

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم