لمینت طرح بتن

لمینت طرح بتن

لمینت طرح بتن

در معماری و طراحی دکوراسیون مدرن، انواع متریال در ساخت لمینت‌ها به کار می‌رود و دست خریداران در ایجاد تغییر دکوراسیون و دیزاین جدید بازتر است. برای مثال، در گذشته، کفپوش‌های طرح چوب به صورت رول و یا تایل تولید می‌شد اما با پیشرفت تکنولوژی در صنعت، امروزه شاهد لمینت با طرح‌های متنوع مانند سه بعدی، طرح سنگ، بتن و... هستیم.

لمینت طرح بتن یکی از جدیدترین طرح‌ها در میان کفپوش‌ها است که به دلیل مقاومت بالا و استحکام کافی تبدیل به یک المان محبوب برای مکان‌های پر رفت و آمد شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات لمینت طرح بتن، قیمت و نحوه نصب آن تا آخر مطالب همراه ما باشید و یا با مشاورین فروشگاه فرتاک دیزاین تماس بگیرید.

مشخصات لمینت طرح بتن

استفاده از لمینت طرح بتن یکی از متداول‌ترین المان‌ها درطراحی داخلی و بیرونی ساختمان‌ها است. این محصول قابلیت اجرا در سبک معماری کلاسیک و مدرن دارد. از دیگر مشخصات لمینت طرح بتن مقاومت بالای این محصول در برابر فشار و وزن زیاد است.

این متریال در رنگ و طرح های گوناگون قابلیت نصب و اجرا دارد و گزینه مناسبی برای مکان‌های پرتردد مانند فضاهای اداری، تجاری و مسکونی به حساب می‌آید و خنثی بودن رنگ آن باعث می‌شود تا دست خریداران در هنگام ایجاد یک هارمونی در فضای داخلی، باز باشد.

از طرف دیگر، نصب لمینت‌ها بسیار آسان است و مقاومت بالایی در برابر زدگی، ساییدگی و خوردگی دارد. در نتیجه، یک انتخاب ایده‌آل برای خانوده‌هایی که فرزند کوچک دارند یا مکان های پرتردد، به نظر می‌رسد.

شاید برایتان جالب باشد که لمینت طرح بتن یک عایق حرارتی و صدا بوده و باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. در نتیجه یک المان مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر کفپوش‌ها است. از دیگر مزایای لمینت‌ها می‌توان به خاصیت آنتی باکتریال و نظافت آسان آن اشاره کرد. این محصول نیازی به مراقبت‌های سخت و پیچیده ندارد.

از دیگر مشخصات لمینت طرح بتن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. عایق صوتی محیط
  2. نگهداری نه چندان سخت
  3. تنوع در کاربرد
  4. دارا بودن طرح‌های متنوع
  5. هزینه‌های مقرون به صرفه و اقتصادی در مقایسه با متریال‌های جایگزین
  6. امکان ساخت و جا به جایی کفپوش‌ها
  7. مقاومت بالا در برابر ساییدگی
  8. هزینه نگهداری پایین
  9. سازگاری با محیط زیست
  10. طول عمر بالا
  11. مقاومت بالا در برابر حریق
  12. تنوع رنگ
  13. سهولت نظافت و تمیزکاری
  14. عایق حرارتی

نکاتی در رابطه با لمینت طرح بتن

بهتر است که قبل از خرید لمینت طرح بتن نکات زیر را در نظر بگیرید :

  1. این دسته از کفپوش‌ها مستعد جذب رطوبت است.
  2. در صورتی که اجسام و یا اشیا با شدت بر سطح لمینت بتنی برخورد کنند به شدت آسیب می‌بینند؛ بنابراین این دسته از کفپوش‌ها برای سالخوردگان و کودکان مناسب نیست.
  3. لمینت طرح بتن بدون حضور آفتاب، سطحی سرد ایجاد می‌کند؛ لذا بهتر است که با استفاده از یک قالیچه سطح اتاق را گرم کنید.

کاربرد لمینت طرح بتن

  1. مشخصات لمینت طرح بتن را در بالا عنوان کردیم. همانطور که می‌دانید مقاومت و دوام این محصول بسیار زیاد است. به همین خاطر انتخابی مناسبی برای مکان‌هایی که احتمال برخورد اشیا یا ابزار کار در آنجا بالا است، خواهد بود. مکان‌هایی مانند آشپرخانه‌ها.
  2. بسیاری از افرد برای کفپوش‌های اداری و تجاری به دنبال محصولی با دوام و دارای مقاومت بالا هستند. محصولی که نیاز به مراقبت‌های پیچیده نداشته باشد. لمینت طرح بتن تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند.
  3. اجرای یک کفپوش زیبا و مناسب برای ورودی‌ها و راهروهای بزرگ تاثیر زیادی بر روی زیبایی فضا دارد. زیبایی منحصر به فرد و مقاومت بالای لمینت‌های طرح بتن در برابر خش و کثیفی باعث شده تا این محصول یک کفپوش ایده‌آل برای ورودی‌ها و راهروهای بزرگ باشد.
  4. از دیگر کاربردهای لمینت طرح بتن می‌توان به مواردی از جمله کف رستوران‌ها، کافه‌ها، کلیسا‌ها، مدارس، کلینیک‌های پزشکی، ساختمان‌های صنعتی و... اشاره کرد.

نحوه اجرا و نصب

روش‌های زیادی برای نصب قطعات لمینت طرح بتن وجود دارد. به طور کلی، تایل‌های لمینت دارای شیارهایی است که در کناره‌‌های آن تعبیه شده و در هم قفل می‌شوند و ساختاری یکپارچه به وجود می‌آورند. این ویژگی باعث شده تا نصب این محصول بسیار سریع و آسان باشد و امکان جمع‌آوری و نصب آن در محلی جدید امکان‌پذیر باشد.

توجه داشته باشید که قبل از نصب باید کف محیط سنجیده شود که یکدست است یا خیر؛ زیرا هرگونه ناهمواری در کف باعث خرابی کفپوش در بلند مدت می‌شود. توصیه ما این است که از نصابی ماهر برای نصب لمینت‌ها استفاده کنید تا کفپوشی بدون نقص داشته باشید.

نگهداری از لمینت طرح بتن

لازم به ذکر است که مراقبت از لمینت طرح بتن و تمیز کردن آن بسیار آسان است. برای تمیز کردن لمینت تنها کافی است که سطح آن را جارو کنید و با استفاده از یک شوینده ملایم لکه‌ها و کثیفی‌ها را تمیز نمایید.

قیمت لمینت طرح بتن چقدر است؟

در بالا شرحی در رابطه با لمینت‌های طرح بتن ارائه کردیم. اکنون وقت آن است که در مورد لیست قیمت‌ لمینت طرح بتن با شما، همراهان همیشگی، صحبتی داشته باشیم. از آن جهت که تمامی محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی نیاز به کفپوش دارند، قیمت آن متغیر است و عوامل مختلفی از جمله جنس، ضخامت، مارک و متراژ در آن تاثیر گذار خواهد بود. اما این نوید را به شما عزیزان عرض می‌کنیم که محصولات ما بدون واسطه بوده و قیمتی مناسب دارند.

خرید لمینت طرح بتن به صورت آنلاین و اینترنتی

اگر شما هم در فکر ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان هستید، می‌توانید از شماره‌های درج شده در سایت با متخصصین و مشاورین ما تماس برقرار کنید و درخواست خود را توسط کاشناسان ما ارسال نمایید. فروشگاه فرتاک دیزاین به عنوان ارائه کنند محصولات باکیفیت این امکان را برای تمامی مشتریان و مراجعه کنندگان فراهم کرده که با خیال راحت تمامی محصولات از جمله لمینت طرح بتن را به صورت آنلاین خریداری کنند و در محل تحویل بگیرند.

سخن آخر

استفاده از لمینت طرح بتن هر روز طرفداران بیشتری در مقایسه با قبل پیدا می‌کند و علت آن دوام بالای این محصول در مقایسه با دیگر کفپوش‌ها می‌باشد.

فروشگاه فرتاک دیزاین به صورت مجاز و رسمی مسئولیت فروش محصولات با کیفیت ایرانی و خارجی را بر عهده دارد. این شرکت در زمینه ارائه و فروش با بهره‌مندی از متخصصین دکوراسیون می‌تواند بهترین رهنمود را برای مراجعه کنندگان و مشتریان ارائه دهد. در نتیجه می‌توانید یک تماس با مشاورین مجموعه ما داشته باشید تا رضایت‌بخش‌ترین خرید را تجربه نمایید.